Cuma, Aralık 27

BYD, UEFA EURO 2024™’ün Resmi Partneri ve Resmi E-Mobilite Partneri Oldu – SPOR

Dünyanın önde gelen elektrikli otomobil markası BYD, UEFA Avrupa Futbol Şampiyonası 2024™ (UEFA EURO 2024™) Resmi Ortağı ve Resmi Elektrikli Mobilite Ortağı oldu. Geçtiğimiz kasım ayında Türkiye pazarına hızlı bir giriş yapan BYD, bu büyük iş birliğiyle Türk milli takımının da yer alacağı UEFA EURO 2024™ Şampiyonası’nda adından söz ettirecek. UEFA (Avrupa Futbol Federasyonları Birliği) ile yapılan bu işbirliği, şampiyona tarihinde bir elektrikli otomobil üreticisi ile yapılan ilk sponsorluk anlaşmasını temsil ediyor. BYD’nin sponsorluğu, futbol coşkusunu çevresel sorumluluklarla birleştirirken, UEFA’nın daha yeşil ve daha sürdürülebilir bir UEFA EURO 2024™ şampiyonası düzenleme hedefine de katkıda bulunuyor. Dünyanın bir numaralı elektrikli araç üreticisi olan BYD, elektrikli mobiliteyi tüketiciler için daha erişilebilir hale getiriyor. BYD aynı zamanda sunduğu teknolojilerle elektrikli araçlara geçişin benzersiz bir deneyim olmasını sağlıyor ve UEFA EURO 2024™ resmi ortağı olarak sürekli gelişim tutkusunun altını çiziyor. Bu prestijli şampiyonanın daha geniş kitlelere ulaşmasını sağlayacak BYD’nin elektrikli araçlardaki son yenilikleri, stadyumlarda ve resmi taraftar alanlarında yapılacak canlı etkinliklerle sergilenecek.EURO 2024™, BYD işbirliğiyle 14 Haziran’da başlıyorUEFA EURO 2024™, 14 Haziran – 14 Temmuz 2024 tarihleri ​​arasında Almanya’daki 10 farklı dünya standartlarındaki stadyumda gerçekleşecek. UEFA EURO 2024™ resmi ortağı ve e-mobilitenin resmi ortağı olarak BYD, sürdürülebilirliği Turnuva boyunca çeşitli paydaşların farklı modellerdeki elektrikli araçlarıyla tüm mobilite ihtiyaçlarını karşılayan sponsorluğunu üstlendi. Bu prestijli futbol şampiyonası ile olan işbirliğini kutlamak için perakendecileriyle birlikte showroomlarda olacak olan BYD, çok sayıda müşteri deneyimi yaratmayı ve bu etkinliklerin katılımcılarıyla birlikte UEFA EURO 2024™ duygularını yaşamayı hedefliyor.“UEFA ile BYD arasında büyük bir sinerji var”BYD Avrupa Genel Müdürü Michael Shu, markanın UEFA EURO 2024™ ile olan işbirliğinden heyecan duyduğunu belirterek şunları söyledi: “En son yeniliklerimizi sektöre taşımamıza olanak sağlayacak bu prestijli spor etkinliğinin ilk e-Hareketlilik ortağı olmaktan gurur duyuyoruz. Bu işbirliği, BYD’nin daha yeşil bir gelecek için karbon emisyonlarını azaltma konusundaki kararlılığını vurgulayacak ve UEFA EURO 2024™, elektrikli araçlardaki en son teknolojik gelişmeleri geniş bir kitleyle paylaşmamıza olanak tanıyacak.İkisi arasında büyük bir sinerji var UEFA gibi biz de, amaca net bir şekilde odaklanarak olumlu ve kapsayıcı deneyimler yoluyla ilham vermeyi amaçlıyoruz. BYD, elektrikli mobiliteyi herkes için erişilebilir kılmaya kararlı bir markadır. “UEFA EURO 2024™ ortakları olarak, Devrim niteliğindeki teknolojilerle donatılmış otomobilleri dünya çapındaki hayranlara ulaştırıyoruz” dedi. UEFA pazarlama direktörü Guy-Laurent Epstein, dünyanın en büyük elektrikli araç üreticisi BYD’yi memnuniyetle karşıladı. , UEFA EURO 2024’te. Ortağını görmekten duyduğu heyecanı dile getirerek şunları söyledi: “Futbolun coşkusunu UEFA’nın çevresel sorumluluk konusundaki kararlılığıyla birleştiren bu işbirliği, daha çevre dostu bir Avrupa Şampiyonası vizyonuyla mükemmel bir şekilde uyum sağlıyor. BYD (Hayallerinizi İnşa Edin) hayallerinizi inşa edin anlamına gelir. Futbolcular ve takımlar, sahada hayallerini inşa etmek ve 14 Temmuz’daki şampiyonanın sonunda Berlin’de Henri Delaunay Kupası’nı kazanmak için yorulmadan çalışacaklar.” şarj edilebilir piller alanındaki uzmanlığı.BYD, şarj edilebilir elektrikli otomobillerini 6 kıtaya, 70’den fazla ülke ve bölgeye ve 400’den fazla şehre başarıyla genişletti. 2003 yılında kurulan BYD Auto’nun 2023 yılındaki satışları, 3,02 milyon şarj edilebilir elektrikli adedi aşan yeni bir rekora ulaştı. 2022 yılında Avrupa binek otomobil pazarına giren BYD, geçtiğimiz Kasım ayında Türkiye pazarına hızlı bir giriş yaptı. Marka, şu anda 19 Avrupa ülkesinde 230’dan fazla bayisi ile öne çıksa da yenilikçi ürünler sunarak model yelpazesini genişletmeye devam ediyor. Markanın “Dünyayı 1°C Soğutmak” küresel vizyonu doğrultusunda BYD, Avrupa ve ötesinde daha sürdürülebilir bir çevre yaratmayı hedefliyor ve kalkınmayı desteklemeye kararlı. Bu, taşımacılığın yeşil dönüşümünü kolaylaştırmaya yardımcı olacak ve sonuçta dünya çapında daha sürdürülebilir kalkınmayı teşvik edecektir.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

romabet güncel giriş betgar güncel giriş
ekrem abi sitesi